- Quan els alumnes pregunten alguna cosa al professor, aquest els respon que no és moment de fer preguntes
- Ni que no entri al temari, estaria bé parlar de temes d'actualitat
- Molts professors volen que les coses es facin igual com ho fan ells, no accepten variants ni que els seus alumnes ho entenguin millor d'una altra manera
- A alguns infants els fa vergonya preguntar als professors, prefereixen preguntar a altres persones
- Realment, quan els alumnes s'equivoquen és quan aprenen
- La majoria de docents fan les seves classes de forma magistral amb el llibre i això és molt avorrit i poc motivador
- Tothom és igual i té els mateixos drets
- Si els alumnes poden escollir algun tema que tractar, estaran més contents i motivats
- Als alumnes els agradaria fer treballs en grup
- Poden aprendre a tenir paciència quan ajuden a altres nens/es
- S'ha de reflexionar sobre els exàmens i a més, quan els hi posen preguntes de reflexió no les saben respondre, ja que només han après a memoritzar
- El mestre ha d'explicar els errors que els alumnes han comès als exàmens perquè els puguin rectificar i aprendre
- Després dels exàmens els discents ho obliden tot, ja que només han memoritzat els coneixements
- Els professors expliquen molt ràpidament i costa molt d'entendre, però no poden aturar-se perquè van justos de temps i moltes vegades és per una mala planificació
- Els professors que han motivat als seus alumnes els han marcat i els recorden molt positivament
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada